x
Lasă-ne datele pentru ...
Rezervă
x
Responsabilități:
- întâmpinarea clienților
- operațiuni de check-in/check-out;
- informarea clienților cu privire la facilitățile oferite de către Hotel;
- încasarea tarifelor de cazare, evenimente;
Cerințe:
- cunoașterea limbii engleze la nivel avansat;
- calificare de Recepționer;
- experiență de minimum 2 ani;
- cunoașterea programului de gestiune hotelieră Fidelio 8;
- disponibilitate pentru lucrul în ture;
- persoană organizată, responsabilă;
- atitudine pozitivă, orientată către client;
Cere mai multe detalii despre job la adresa: [email protected]
Aplică aici:

Alte recomandări
Capital Plaza obtine certificare Clean&Safe Expert by SGS
Aceasta certificare este garantia implementarii celor mai riguroase masuri de siguranta si sanatate.

Alte recomandări
Cum să alegi un hotel în București
Când cauți un hotel în București alege Hotel Capital Plaza

Alte recomandări
Achita sejurul la Hotel Capital Plaza cu tichete de vacanta!
Pentru a veni in intampinarea oaspetilor cu toate optiunile de plata, incepand cu data de 23.06.2020, Hotel Capital Plaza accepta plata totala/partiala a serviciilor hoteliere cu bonuri valorice (tichete/vouchere de vacanta), in conditiile prevazute de le